Vítajte u nás → E-shop v plnej prevádzke → Zdarma preprava pri nákupe nad 100,-€

K uvedeným cenám pripočítavame nasledovné poštovné:

Doručenie kuriérom:

 

Dodacie lehoty:

Skladom -  tovar je skladom na centrálnom sklade na Slovensku, expedujeme na druhý pracovný deň

4-6 týždňov - tovar na sklade v EU, dodacia doba je zvyčajne 20-25 pracovných dní

Na dotaz – časový horizont dodania tovaru Vám zašleme individuálne po preverení u dodávateľa.

 

Pri jej určovaní vychádzame z dodávateľsko-odberateľských skúseností, ako aj z aktuálnej dostupnosti u dodávateľov. 

V prípade objednávky viac ako 1 ks tovaru, pri ktorom máme uvedené, že je na sklade, negarantujeme okamžitú dostupnosť všetkých objednaných kusov a budeme Vás kontaktovať ohľadom upresnení a doladení Vašej objednávky.

Zákazník má v prípade predĺženia uvedenej dodacej lehoty právo od zmluvy odstúpiť. Ak si objednáte produkt, ktorý dodávateľ vypredal, prípadne z akýchkoľvek dôvodov stiahol z predaja a neinformoval nás, okamžite Vás budeme informovať (telefonicky, e-mailom), stornujeme objednávku a v prípade úhrady kúpnej ceny ,alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 7 dní na Vami určený bankový účet, pokiaľ sa spolu nedohodneme inak. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.O statuse elektronickej objednávky je Kupujúci taktiež upozornený emailom.

Tovar je dodávaný prostredníctvom kuriérskej služby na adresu miesta dodania uvedenú Kupujúcim v elektronickej objednávke. Kuriérska služba bude telefonicky kontaktovať Kupujúceho pred dodaním tovaru Kupujúcemu a záväzne si s ním dohodne presný čas dodania tovaru Kupujúcemu. V prípade, ak Kupujúci nebude prítomný v čase, ktorý si záväzne dohodol s kuriérskou službou, na mieste dodania a nesplnomocní inú osobu na prevzatie tovaru, Kupujúci zodpovedá za škodu, ktorá vznikla Predávajúcemu a/alebo kuriérskej službe v dôsledku neúspešného dodania tovaru Kupujúcemu. Náklady opätovného dodania tovaru Kupujúcemu znáša Kupujúci.

Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.

Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom - kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.

Za nepoškodenú, neotvorenú, originálnu zásielku sa považuje iba tá, ktorá je prelepená ochrannou páskou Predávajúceho. Dopravca je povinný predať tovar Kupujúcemu po položkách a na mieste spísať zápisnicu. Za takto vzniknuté škody je zodpovedný dopravca.

Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi Kupujúcim a Predávajúcim.

Spôsob dodania tovaru

Tovar posielame kuriérom. Dodacia lehota uvedená pri vytváraní objednávky znamená, do koľkých dní dané produkty odosielame. Je potrebne pripočítať 24 hodín pre doručenie kuriérskou službou.

 

Ak vám tovar nebol doručený ani do 7 dní po našom e-maili, resp. SMS o expedícii, kontaktujte nás prosím. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia vám po preverení následne okamžite poskytneme.